متن های ادبی




















از یــاد رفتــه ها

من خودم همیشه وبلاگ دوستان که میرم دنبال اینجور مطالب میگردم واسهsms،امیدوارم برای شما عزیزان کاربردی داشته باشه...

به یاد داشته باش که برای داشتنت دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت!

===========================================

خدایــا!کسی را که قسمت دیگریست سر راهمان قرار نده!تا شبهای دلتنگی اش برای ما باشد و روزهی خوشی اش با دیگری...!!

===========================================

با توأم کهنه رفیق،یاد ایم قشنگی که گذشت،کنج قلبم گرم است!تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم.روزگارت خوش باد.

===========================================

زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم،اما گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم.تو نیز به من آموختی که چگونه دوست بدارم،اما به من نیاموختی چگونه فراموشت کنم؟!

===========================================

دل که تنگ شد دیگر زن و مرد ندارد،اشک میدود گوشۀ چشمانت،سر می خورد روی گونه هایت،دیگر حتی حاضر نیستیتنهایی اتاق را با خدا تقسیم کنی!

===========================================

معنای خوشبختی  این است که دردنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه دوستت دارد.

===========================================

غم دانه دانه می افتد روی صورتم...شور است طعم نبودنت!

===========================================

تنهایی یعنی کسی که دوست داری پیشت باشه و بهت بگه وابسته نشو...و تو نگش عکس کسی که قبلا دوست داشتی رو ببینی...این یعنی آخر تنهایی در حالی که تنها نیستی...

===========================================

تقصیر ما نیست که بر روی حرف هایمان نمی مانیم...ما بر روی زمینی زندگی می کنیم که هر روز خودش را دور می زند...

===========================================

هــــــــوا گرفته بود!باران میبارید!کودکی آهسته گفت:خـــدایــا!گریه نکن درست میشه.

===========================================

خــدایــا به سرنوشت بگو اسباب بازیهایت بی جان نیستند،آدمـند،میـشـکنند،کمی آرامتـــر...

===========================================

روی هر شانه سری وقت وداع می گرید سر من وقت وداع گوشۀ دیوار گریست.

 

===========================================

تپه ای وجود ندارد که دارای سراشیبی نباشد...

===========================================

گاه برای ساختن باید ویران کرد،گاه برای داشتن باید گذشت و گاه در اوج تمنا باید نخواست...

===========================================

زندگی به من آموخت هیچکس شبیه حرفهایش نیست...!!!

===========================================

این شهر پر از صدای پای مردمی استکه همچنان که به تو لبخند می زنند طناب دارت را میبافند مردمانی که صادقانه دروغ می گویند و عاشقانه خیانت می کنند...

===========================================

هرچه میدوم نمیرسم،گاهی با خود فکر میکنم نکند من باشم کلاغ آخر قصه ها!!!

===========================================

ردپاهایم را پاک میکنم،به کسی نگویید من روزی در این دنیا بودم.خدایا،میشود استعفا دهم؟کم آورده ام!!!

===========================================

مشورت با هزاران کس کن ولی راز خود به یکی هم نگو.(دهخدا)

===========================================

دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستانی هستند که رو به آسمان دعا می کنند(کورش کبیر)

===========================================

حرف حق در شما مؤثر خواهد بود حتی اگر آن را قبول نداشته باشید(فرانکلین)

===========================================

دنیای من پر از دست هایست که خسته نمی شود از نگه داشتن نقاب ها(د.ش)

===========================================

سر به هوا نیستم اما همیشه چشم به آسمان دارم،حال عجیبی ست،دیدن همان آسمان که شاید تو دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای...

===========================================

آنکه با زندگی می سازد آن را می بازد!با زندگی نساز آنرا بساز

 

وقتي زندگي چيز زيادي به شما نمي دهد، بخاطر اين است که شما چيز زيادي از آن نخواسته ايد. کورش

===============================


نوشته شده در برچسب:,ساعت 19:59 توسط fateme| |


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com